vuxenpoäng.

Ja idag har det inte hänt så mycket att förtälja! Har varit på praktiken, sen var det omvårdnadshandledning på skolan. Detta hade jag totalt förträngt fram tills klockan 13.00 då det helt plötsligt slog mej att det var idag det var dags för handledningen. Och tur var väl det för om jag hade missat den hade jag behövt göra en uppgift som är långt mer ansträngande än att gå dit och prata om praktiken en stund! Måste ha ett sjätte sinne eller nått!?

Idag var också dagen då jag gjorde mitt för att påverka samhället i det jag tycker är rätt riktning! Jag och Alex har nämligen förtidsröstat idag. Vuxenpoäng! =) Krångligt nog röstade jag på olika partier i riksdags-, landstings- och kommunvalet. Men man vill ju ha det så bra som möjligt och då får det bli lite krångligt!

Nog för mej denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0