shopping.

Tog mej en härlig shoppingtur i lördags. Den härligaste på länge faktiskt! :) Det berodde dels på att jag var helt själv så jag inte behövde anpassa mej efter nån annan och kunde göra precis vad jag ville utan att nån tjatade om att gå hem, och dels på att det hade blivit ett välförtjänt klirr i kassan i form av den sista lönen från sommarjobbet. Den mesta shoppingen gjordes på H&M som vanligt! Gick först igenom övervåningen och handlade massa där sedan tog jag en fika innan jag fortsatte på nedervåningen. HUr skönt som helst att inte behöva stressa. Skönt också att man hade pengar så man kunde köpa det man ville ha och inte behöva välja bort nånting! Det var roligare att handla kläder nu också i och med att man gått ner nästan 5 kil under sommaren (duktiga jag!).

Detta följde med mej hem från H&M:



Plus 2 tröjor som jag inte hittade nån bild på. (Den bruna tröjan köpte jag i dimrosa, inte i brunt).

Sen ramlade lite fler halsband, ett skärp, gympaskor, vantar, halsduk, strumpor och korgar till badrummet ner i påsen också:)


Igår kom också jackan jag beställt från Ellos. Den var lite tunnare än jag hade tänkt mej men jag hoppas jag kan hålla mej varm ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0