långhelg.

Jajjemän den här helgen blev en långhelg eftersom jag inte hade nån praktik varken måndag eller tisdag. I lördags tog mitt shoppingsug överhanden och det blev en tur på IKEA på eftermiddagen. Jag handlade nog de flesta av sakerna som jag ville ha, lite ljusstakar och sängkläder och annat smått och gått. Efter en god IKEA-middag blev det filmmys i soffan resten av kvällen. På söndagen blev det mest bara plugg under dagen och på kvällen blev det återigen filmmys eftersom jag lyckades få Alex att titta på "Mamma mia", jag mer eller mindre tvingade honom! I måndags fyllde pappa år så då blev det en tur till Bjärtrå och tårta och andra trevligheter. Igår blev det då en tur tillbaka till Sundsvall och sen lite mera plugg. Idag är man tillbaka i dagsrytmen igen med tidig uppstigning och praktik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0