famljemys.

söndagkvällen kommer så fort! I fredags var det dags att skriva tenta. Det kändes riktigt bra när jag gick därifrån men vi får väl se sen hur det gick. Efter tentan gick jag och Moa på stan för att ta den obligatoriska efter-tenta-fikan. Riktigt härligt! Blev en liten shoppingtur också...fyndade en svart kjol på myrorna för 65 kronor. Har letat efter en hur länge som helst men inte hittat nån men nu har jag hittat den perfekta och till ett mycket bra pris dessutom. Igår blev det en dag i Birsta med mamma och syster nr 2 & 3. Alltid mysigt att träffa familjen och alltid kul att gå i affärer. Hittade äntligen ett par stövlar. Köpte också ett par byxor som jag ska lämna tillbaka, det var så fruktansvärt lång kö till provrummen att jag köpte dem utan att prova och självklart satt de inte bra! Idag har jag tagot mej en lång och härlig sovmorgon och efter det gått runt i myskläder hela dagen. Härligt! Lägenheten har blivit städat idag vilket var mycket välbehövligt! Gav mej också på att göra hemmalagade köttbullar idag och det gick väl bra rent tekniskt men jag tycker nog att de kunde ha smakat lite mer:/ Nej nu ska jag göra mej redo för sängen så jag orkar upp imorgon.

Den här godingen kom hem till mej igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0