looking forward to tomorrow.

Ja den här veckan har det varit mer föreläsningar men andå väldigt mycket ledigt. Gillas! Idag hade vi en smått märklig gästföreläsning om allt från autism till ADHD. Annars har inte veckan bjudigt på så mycket spännande hittils. Vi får väl se vad som händer i helgen. Hem till Nora/Bjärtrå blir det i alla fall så om det händer nått: hör av er!!!
Imorgon är både jag och Alex lediga (såklart, eftersom det är helgdag) så vi har planerat att ha en riktig mysdag. Alex förslag vill jag bara påpeka! Härlig han är min sambo=) I alla fall så har vi planerat att ta en mysfika på stan, äta god middag och bara mysa i soffan till nån bra film kanske! Blir nog super! Får inte riktigt nån sovmorgon dock eftersom vi har tvättid vid åtta...jag tänker nog inte börja med tvätten förrän nio! Så det så!

Idag har vi firat att älsklingen har sagt upp sig från jobbet....detta har han längtat efter LÄNGE! Så nu är han smått lycklig=) Det förtjänar han!

Kommentarer
Postat av: ....lillstina

Har han kommit in på skolan?

Låter ashärligt med mysdag! :)

2010-05-15 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0