?

Jag stormtrivs verkligen med den här kursen! Superintressant och bra lärare! Den här veckan har vi bland annat få lära oss om det nyfödda barnet och vilka kontroller man gör för att se så att ingenting är fel. Fick också lära mej varför vissa människor har en grop i hakan=) Jag skrev så pennan glödde på dessa föreläsningar eftersom jag verkligen ÄLSKAR allt sm har med bäbisar och förlossningar att göra! Åh vad jag längtar tills jag kan läsa vidare till barnmorska!!! Men det är väl några år kvar tills dess, kanske man borde skaffa barn först också så man vet vad man pratar om. Hur som heslt så fick vi se lite härliga förlossningsbilder på när huvudet var på väg ut...tror inte killarna i klassen uppskattade det lika mycket dock=P
En annan bra sak med denna kurs är att vi bara går 3 dagar i veckan. Den här veckan var jag alltså ledig torsdag och fredag. Dagarna spenderades med att städa lägenheten, laga mat tills Alex kom hem och slappa framför TV:n.
Igår blev det även TV-mys med popcorn, cheeseballs och godis till "Ironman". Var ju tvungen att se den eftersom vi ikväll ska gå och se film nummer två på bio. Joel, Marcus, Nathalie, Örjan, Hampus och Billy ska självklart också hänga med. Have a good night=)

Kommentarer
Postat av: Miss Eldeklint the second

Va kul det låter! Allt blir så mycket enklare när det är nåt man är intresserad av! Wow..planerar du att skaffa barn alltså?! Eller jag menar snart. :P

Hoppas filmen var bra! Jag ska på nya Beck-filmen imorn:) Not my favorite men den kan ju vara bra! Puss puss

2010-05-09 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0