dags?

Är det dags för en uppdatering kanske? Helgen spenderades i nora/bjärtrå i finvädret=) Hjälpte bland annat mamma att sätta lite potatis och så lite annat smått och gott. Vi röjde även sly/omorganiserade lite i trädgården. Sågen ville inte riktigt samarbeta med mej så jag blev något ilsk! Blev även att vi åt kycklingsallad till middag i piccolo (växthuset) och till detta blev det ju självklart ett glas rött! Underbart=) Det hanns även med grillning i Berge och bakispizza dagen efter.
Jag lyckades dra på mej en rejäl förkylning i helgen som jag nu överfört på Alex! Så vi har båda varit sjuka och mått skit i omgångar.
Imorgon är jag ledig (egentligen har jag självstudier men jag gillar att lura mej själv) så då ska jag åka till Birsta och shoppa med mamma och systrarna. Detta trots att jag inte har några pengar. jag får väl fönstershoppa! Sen blir det hem till Nora/Bjärtrå igen! =)

Kommentarer
Postat av: lil-sis

Jag saknar piccolo, Köja och flickorna Eldeklint! Längtar till sommaren! :)

2010-05-20 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0