ännu en helg.

Ja då har ännu en helg kommit och gått. Och inte vilken helg som helst utan valborg. Är väl egentligen inte så jävla speciell den helgen heller men ett ypperligt tillfälle att festa=) Sen sist har bilen ombesiktats och godkänts! Så jäkla skönt...hon är fin gamla Bettan men lite småfel hade hon alltid. Dock saknar Bettan numera glaset på höger blinkers. Så om nån därute som har en förmåga att spara på gamla grejjer och bara råkar ha en högerblinkers till en volvo liggandes nånstans så kan ju den smått underliga människan höra av sig till mej!
Skitkursen är också äntligen slut och idag var kursstarten på POP-kursen (psykiatri, obstetrik och pediatrik)! Känns som att denna kurs är betydligt mer stimulerande för intellektet och hjärtat! 
Vi åkte hem i torsdags eftersom vi ändå skulle hämta Bettan (usch "Bettan" låter så tråkigt, namnförslag mottages gärna) och eftersom jag var ledig fredagen. Eftersom jag för en gångs skull fick ha bilen (Bettan eller va fan hon nu heter) så tog jag mej under fredagen en sväng på boa och inhandlade öl och for därefter till Sanna där dagen tillbringades med TV-tittande och andra trevligheter. Fredagkväll var det ju självklart fest! Mycket trevligt! =) Lördagen va jag så bakis så jag inte visste vart jag skulle göra av mej. Lyckades förflytta mej från sängen till soffan vid 14-tiden, lyskades duscha vid 17-tiden och till sist få i mig middag vid 20-tiden. Därefter blev det ett besök hos Marcus och Nathalie i nya lägenheten. Innan jag for hem tilll pappa sent på kvällen blev det också en liten tur till Utansjö för att hämta Malin och Bea. Söndagen innehöll en utflykt till mamma eftersom hon fyllde år. Jag passade även på att grilla medans det snöade! Hem till Sundsvall, stannade på en mack och köpte Avatar, chips och dricka vilket gjorde att det blev lite trevligt filmmys sådär på söndagkvällen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0