skitopponering.

Idag har jag tillbringat dagen hos Hanna. Vi har skrivit på opponeringen vi ska ha på fredag. En jävla massa strul blev det med det också!!! Först får vi ett mejl av tjejen som ska opponera på vårt arbete att hon inte ska vara med på fredag och att vi måste fixa så att någon annan opponerar på vårat arbete! För det första kunde hon väl för fan komma på lite tidigare att hon inte kunde vara med och för det andra är det ju fasen inte våran uppgift att se till att någon annan läser igenom vårt arbete, det är ju hennes eller lärarens jobb. Hur som helst så ringde vi till läraren för att se så att allt skulle fungera ändå. Hon säger då att en annan tjej i gruppen bara struntat i att lämna in så hon visste inte om tjejen ifråga skulle vara med heller. Läraren frösäkrade att hon skulle ordna allting och sedan skicka ett meddelande på portalen. När vi då har skrivit klart vår opponering på 3 sidor så ser vi att hon (läraren) nu skrivit att vi ska opponera på ett annat arbete! Helvete heller tänkte vi!!! Bara att ringa läraren igen och förklara att vi inte så hemskt gärna slänger två dagars arbete i papperskorgen och börjar om så då fick hon andra opponentlistan igen. Nu återstår bara att se på fredag om alla har opponerat på rätt arbete. Spännande!!
Blev iaf en himla trevlig lunch hos Hanna idag: rådjursstek med stekt potatis och gräddsås. Och till efterrätt kanelpannkakor med drottningsylt. MUMMA!
Var förresten på stan igår och inhandlade ett par jeans-leggins, grå tygskor och trosor på H&M för mitt presentkort jag fick i julklapp. Allt detta för 400 kr..inte illa tycker jag! Tog mig också en sväng in på makupstore och handlade världens bästa grejj. Neutralizer yellow heter den. Det är en tub med gult innehåll som man blandar med sin foundation och applicerar på ställen där man är röd. Toppenbra eftersom jag alltid är röd på näsan, mellan ögonbryna, på hakan och på kinderna. Dessutom täcker den den röda näsan man får när man går ut i kylan. SUPER!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, hoppas folk tror att jag stått och lagat rådjursstek, stekt potatis, gräddsås och kanelpannkakor inför vårt pluggande :D

2010-03-26 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0