brända pengar.

Idag har jag varit hos Hanna och skrivit på rapporten. Jag blev inte där så länge för det gick ganska fort. Kom på att det är utförsäljning på skokanonen så jag och Alex for dit när han hämtat mig. Där mötte vi Hanna och Calle=) Vi hittade inga skor för det verkade som att de bara hade utförsäljning på vinterskor!!! Tråkigt. Men när vi ändå va i Birsta passade vi på att handla lite andra grejjor. När vi åkte hem hade vi bilen fullastad med en ny TV-bänk (till nya TV:n), ett nytt  soffbord, ett X-box elite, spolarvätska, vindrutetorkare och mat. Inte illa för att ha åkt till Birsta på ett infall bara! Det blev jag som fick skruva ihop möblerna. Jag vägrar låta Alex göra det pga tidigare erfarenheter. Så fort han får skruvmejseln i handen blir han helt jävla galen...fly förbannad och bara skriker och kastar saker. Så blev det också när vi fick nya Tv:n i fredags och skulle montera fast foten. Så hädanefter är det jag som skruvar i hushållet! Bra kvinna reder sig själv!

Hittade lite fina instruktionsmanualer från IKEA (inte den första) på google!



Kommentarer
Postat av: Moa

Spontanshopping är alltid det bästa!

2010-03-22 @ 00:21:48
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0