midsommar.

Ja så har midsommar kommit och gått. Den försvann snabbt förbi! Har jobbat hela helgen och det har därför inte blivit något drickande alls. Men det blir ju pengar och det kommer förmodligen fler fester i sommar! Midsommarafton är ju egentligen bara ännu en fest som alla andra om man tänker efter! Midsommaraftonens förmiddag tillbringades på Köja-kajen och jag hann även med en sillunch innan jag började jobba. Midsommardagen (igår) var vi i Hårsang på pubafton, trevligt men kallt. Idag har det varit SUPERVÄDER! jag jobbade till kl 11 och därfefter blev det en tur ut till Grönsvik där vi stannnade hela dagen och bara latade oss i solen. För att fördriva tiden blev det lite kubbspel och frågesport. Lite senare på eftermiddagen blev det att vi åkte till Hårsang för att ta en hamburgare på grillen till middag och sedan var det volleyboll-spelande som gälllde för grabbarna (och vissa tjejer ska även nämnas!). En mycket härlig dag måste jag säga men min kropp är redigt öm då jag vistats i solen hela dagen utan solskyddsfaktor...inte smart! Min vänstra axel och hela armen svider och är, utan att överdriva, KNALLRÖD! men det är smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0