jobb.

Har idag jobbat första schemalagda dagen på Sunnebo. Eller jobbat och jobbat, jag har följt med på hemtjänsten mellan 7-12 för att lära mej vart alla bor. Extremt jobbigt! =P
Fy fasen va jobbigt det var att jobba i öltältet på stadsfesten. Man blev så jävla less på alla fyllskallar som gjorde korkade saker och va ivägen hela tiden! men på lördagen fick jag ju själv festa lite så då gör det väl ingenting att det var jobbigt =) Söndagen spenderades i soffan med serietittande. Trevlig helg om man sammanfatar det hela! =)
Måste också säga att jag beundrar min 11-åriga lillasyster som under veckan var till tandläkren för att dra ut en tand. Det blev två tänder på en gång (som satt bredvid varandra). Tandläkaren berätta  då att hon skulle behöva dra ut en tand till vid ett senare tillfälle. Det visade sig att det inte fanns speciellt många tider varpå de frågar om hon kan tänka sig att komma tillbaka redan dagen efter. Tuff som hon är säger hon: "ja det kan jag väl!". Så hon drog ut tänder på båda sidor i munnen och kunde därför knappt tugga stackarn! Men hon tog det som en riktigt kämpe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0