mission acomplished.

Idag har jag spenderat hela dagen med att organisera förrådet. Det har verkligen sett hemskt ut. Fullt med skräp som bara stod staplat på varandra så att man var tvungen att lyfta allting för att komma åt det som var underst (för på nått sätt är det ju alltid det man ska åt). Så jag och Alex tog en sväng på IKEA under förmiddagen. Där inhandlades två lagerhyllor och några plastbackar. Sedan har jag spenderat resten av dagen med att först plocka ut allting ur förrådet och sedan plocka in allting i hyllorna igen. Samt göra mej av med massa bråte som har ställts ut dit för att man tänker: "jag ställer det här så kommer jag ihåg att slänga det sen".

Så här hemskt såg det ut innan:




Och så här mycket mer organiserat blev det efteråt:


Kommentarer
Postat av: Moa

Nice, tråkigt att ta tag i, men jävligt skönt när de är gjort. Jag gillade guldhinken med tillhörande mopp! tihi

2010-01-23 @ 19:14:28
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0