idag är en bra dag.

Ja idag är det en bra dag! Först och främst för att paktikkursen börjat och det ska bli så himla roligt att få göra ÅTTA VECKORS praktik på sjukhuset! Idag har vi varit på träningsavdelningen på sjukhuset och fräschat upp de praktiska kunskaperna. På måndag drar praktiken igång och det ska bli så himla roligt. Det är det här man har väntat på under utbildningen. Nu är det bara tre terminer kvar och alla terminer har mycket praktik. Just how I like it! =)

Jag kollade mitt konto idag och det visad sig att det blivit ett rejält klirr i kassan. Hade nämligen fått en utbetalning på 12 000 från CSN. Härligt! Förnuftig som jag är ska ungefär hälften in på sparkontot på en gång så jag inte hinner göra av med de på skitsaker.

Jag har också beställt lite saker från internet som jag vill ska komma nu! Går bara och väntar och väntar...Det tar i och för sig lite tid att skicka saker från england.

Jag tror nästan att jag ska avsluta denna toppendag med ett glas rött och mys i tv-soffan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0