torr som fnöske.

Idag är min enda lediga dag den här veckan, jobbar hela helgen. Så idag har jag bokat en privatkurs på makeup-store. Ska bli jättekul! =) På grund av kursen blev jag idag tvungen att göra något åt min hy. Så här torr har jag nog aldrig varit! Luften på sjukhuset är så jäkla torr och det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer in mig. Därför knåpade jag ihop min egna hemmagjorda ansiktsmask under förmiddagen. Tog lite havregryn, honung och ljummet vatten. Har nämligen hört att det ska vara bra för torr hy. Smetade in gröten i ansiktet och lät det sitta i femton min ungefär. Det funkade faktiskt jättebra! Jag är mycket mjukare och  huden känns som att den fått lite välbehövlig återfuktning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0