beauty and the beast.

Ja så stor är faktiskt skillnaden nu när jag kommit hem från kursen på makeup-store. Jag åkte ju nämligen dit alldeles osminkad. Dessutom blev jag ju alldeles röd i ansiktet av kylan. Som om inte detta vore nog så ville hon (som sminkade mig) noppra mina ögonbryn vilket resulterade i alldeles knallröda fläckar runt brynen.



Jag fick välja mellan dag- eller kvällsmakeup så jag valde att lägga mest fokus på basen och sedan lite ögonskugga. Kursen kostar 495 kr men jag betalade ingenting eftersom jag fick det av Alex i julklapp=) När man är färdig får man välja produkter för kursavgiften. Jag hade även fått ett erbjudande om en gåva värd 130kr om jag handlade för 355kr utöver kursavgiften. Så jag kom hem med en foundationpensel, foundation, transparant puder, hightechlighter, ögonskugga. Fick även med mej prover på ansiktsmask och peeling. Det va verkligen supersvårt att välja!!! Blir nog att man tittar in och handlr mer eftersom.

Kommentarer
Postat av: Stie, the one and only!

Snyyyyggt!! :) En sån kurs vill jag också ha!

2010-02-18 @ 22:44:21
Postat av: Hanna

Vad snyggt! =)

2010-02-19 @ 16:43:22
URL: http://fnittertanten.blogg.se/
Postat av: Moa

Shit vad olik dig du var! Supersnyggt! Tyvärr skulle det vara snyggt på mig i typ 15 min innan eksemen började anfalla :(

2010-02-22 @ 19:22:51
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0