skolstart.

Ja så var skolan igång igen då! Snacka om att bli inkastad i verkligheten, vi hade nämligenn första dagen idag och imorgon börjar psykiatri-praktiken!! Men det blir nog bra det också:) Eftersom min kära sambo numera är student på mittuniversitetet träffar jag honom inte så värst mycket. Han genomgår ju nollningsperioden  nu med aktiviteter varenda kväll i två veckor! Så nu sitter jag ensam hemma och tittar på fångarna på fortet och smaskar på lite choklad:) Min favoritchoklad:



Jag är jättesugen på en sån här "One piece jump in"-overall. Skulle vara så jäkla mysigt nu när det börjar bli lite ruggigt, att kunna krypa ini overallen och ta en kopp varm choklad. Drömmen krossas dock av priset; ca 1500kr.








P.S vill tillägga att jag INTE tycker att dessa kreationer är snygga!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Så Alex är med på nollningen ändå, vad roligt!! Jag vill oxå ha en onepiece, bloggade om den tidigare i sommar! Dom ser så jävla mysig ut att krypa in i nu i höst! Kanske att jag slår till på en senare i höst, finns ju dom för strax över tusenlappen oxå, dyrt ändå kanske, men vill haaa!!

2010-08-31 @ 14:53:00
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kanske inte snygga men dom ser assköna ut!! :)

2010-09-02 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0