ny dag, nya möjligheter.

Idag har jag varit på mitt första besök på avdelningen där jag ska göra min psyk-praktik de kommande fyra veckorna. Kommer nog bli riktigt lärorikt och intressant:)
Jag har bestämt mej för att det tamej fasen är dags att ta tag i mitt liv och börja träna!! Därför svängde jag förbi stadium idag på vägen hem från sjukhuset. Var ju tvungen att handla lite träningskläder. Det blev ett helt "sett" som följde med hem i påsen:) Dock ganska billigt tycker jag...bara 750kr för allt! Men jag måste köpa skor sen också men det är ett senare problem!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag ska oxå ta tag i träningen, imorn typ, hehe!

Vart ska du träna? friskis med mig?

2010-08-31 @ 21:50:25
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0