tråkigt.

Igår var jag ledig hela dagen. Snacka om långtråkig dag! Gjorde absolut ingenting förutom att tvätta...vilket ju inte är särskilt skojjigt det heller. Alex åkte dessutom till Nora efter jobbet så jag var själv och hade tråkigt hela kvällen också! Och självklart var det bara skit på TV!! Lagade åtminstone en god middag som jag åt i min ensamhet...det blev kyckling i en sås med rosmarin, citronsaft, citronskal, vitlök och kalamatoliver. Till det blev det bulgur..smaskens!
Idag ska jag ta bussen hem till pappa. Hoppas på en god middag=) Fint väder verkar det ju inte bli i alla fall! Vad som händer resten av helgen får visa sig så småningom.

Kommentarer
Postat av: The king of darkness

Oooh vilken lyxmåltid! Själv har jag ätit gröt sen pappa och Kristina for hem. Hoppas att ni får det bra hemma i Bjärtrå, ni får spela ticket to ride för mig med! :) Hoppas ni får fint väder också! Här spöregnar de, ska dränka mina sorger i en afterschool-öl! :) See ya! Puss kram!

2010-04-16 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0