värt.

Idag har inte varit en speciellt rolig dag. Det började med att jag va snorig hela dagen igår. Alex kom hem från jobbet tidigare igår kväll för att han hade så ont i magen. Jag var ju som sagt ledig idag så vi tog en sovmorgon. Båda var helt jävla utslagna. Klev väl upp vid 11. Jag insåg då att näsan var helt igentäppt, var något hes, ont i halsen och dessutom var jag öm på vänstra sidan av halsen. Jag brukar verkligen aldrig vara sjuk, och är jag det brukar jag typ vara lite snorig inget mer. Alex hade dessutom fortfarande väldigt ont i magen så min lediga dag har tillbringats i soffan med Alex, SJUK!  Så jävla typiskt att man ska bli sjuk precis idag. Jag är verkligen aldrig sjuk annars, ALDRIG! Sist jag hade feber gick jag i lågstadiet. Jag har aldrig haft en svullen halsmandel förrän nu! Jag blev inte ens sjuk sist Alex hade magsjuka och då sov vi i samma säng. Suck!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tur att det gick över snabbt iaf, då är det förmodligen inte svinis :)

2009-09-05 @ 08:55:09
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0