uppdatering.

NU känns det som att det var flera år sen jag skrev sist. Har bara inte orkat. Vi va dessutom hemma i Nora i helgen så då blev det inte riktigt tillfälle. Uppdateringen sen sist lyder:

Sjukdomen höll bara i sig min lediga dag. Dagen efter när jag skulle till skolan var jag frisk som en nötkärna. Är det inte typiskt!?

I fredags hämtade jag ut min nya telefon och tog bussen hem till pappa. Käkade en god middag och bara umgicks med familjen.

I lördags va det surströmming i Skullersta. Rättare sagt Alex och Göran åt surströmming. Själv åt jag sill istället och viktor åt köttbullar och rostbiff. Sedan var det fest hemma hos Johan. Pratade gamla minnen från ullångers-tiden med Thomas Norgren. Trevligt!

På söndagen käkade vi middag hos Linda och sen bar det av till Sundsvall igen.

Sedan dess har jag i princip gått till skolan, kommit hem och sett på tv, väntat på att Alex ska komma hem och sen gå och lägga mej. Idag var man riktigt jävla trött på sista föreläsningen. Dessutom är lärarn värdelös. Hon är en väldigt snäll människa och säkert en jättebra sjuksköterska men helt jävla värdelös på att lära ut! I alla fall, när halva föreläsningen gått är det bara ca 10 personer kvar och alla är så trötta att vi inte kan koncentrera oss. Varje gång lärarn frågar oss om nånting hon nämnde för 3 sekunder sedan kan ingen svara. Det märktes verkligen att vi va trött när lärarn nämner nånting om nån hon jobbat med som kunde lukta sig till om någon var sjuk när de hade bajsat. Hon säger då "hon va skitbra på bajs" varav Moa och jag lägger av ett FETGARV och verkligen viker oss över bänken. Vi skrattade verkligen i flera minuter. Inte uppskattat av läraren direkt!

Efter skolan gick jag och Moa och tog en kebabrulle och drog sedan till förrådet (studentbostadsområde) där storcapsen skulle gå av stapeln kl 5. För er som inte vet går det typ ut på att man ska kasta smutsiga äckliga kapsyler i varandras ölglas och den som missar får dricka. Kom hem igen vid nio med händer som luktar öl eftersom jag hjälpte till att städa efter alla fyllon (jag va nykter). Kapsylerna sopades upp från asfalten för att användas vid nästa tillfälle=).

Nej nu ska jag fan sova! Good night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0