trötthet.

Ja tröttheten har redan börjat. Klev upp 7 imorse, slängde i mig lite frukost til vakna med the voice och traskade sedan till skolan. Blev faktiskt förvånad när jag klev utanför dörren, det var riktigt varmt idag. Första föreläsningen va om reumatiska sjukdomar. Det kunde ha varit en intressant lektion om inte läraren hade tilltalat klassen som om vi gick i lågstadiet och dessutom omöjligen kan ha en pedagogutbildning eftersom hon inte kan förklara för fem öre. Kände mig inte mycket klokare när jag  gick därifrån. På lunchen gick jag, Hanna och Moa in till stan för att köpa skolmaterial. Det behövdes. Nästa föreläsning var om EKG, den va verkligen skitintressant. Vi fick titta på massa olika EKG-kurvor och lära oss att tyda olika förändringar. Sånt gillar jag=) Imorn är jag ledig. Jippi! Då hinner jag vara lite med Alex innan han åker till jobbet=) Jag har verkligen ingen aning vad jag ska göra resten av dagen. Plugga kanske? NÄ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0