plugg.

Nu har jag precis ätit middag. I brist på inspiration blev det fiskpinnar och potatismos. Gjorde åtminstone moset själv, något bättre i alla fall. Nu sitter jag och ser på skitprogram på tv och väntar på att Alex ska komma hem nån gång. Men det dröjer ett tag till.

Försov mig imorse vilket inte direkt är en kanonstart på dagen. Skulle träffa Moa i bibblan kl 10 men hade ställt alarmet på just kl 10. Intelligent! Jaja, det var ju inte föreläsning så då gjorde det inte så mycket. Jag och Moa skrev om alla cancersjukdomar vi ska ha på tentan. Jag och Moa blev helt paranoida när vi läste om bröstcancer. Man läser om riskgrupper m.m och får för sig att man helt säkert kommer få bröstcancer. Förresten är det ungefär en av tio kvinnor i Sverige som drabbas så chansen är ganska stor! Huvva! Många läskiga bilder finns det i böckerna också. Usch!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack :D

2009-09-15 @ 14:45:15
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0