hjärnblödning.

Jag måste råkat ut för nån förbannelse som gör att jag blir sjuk så fort jag är ledig. Va på KTC (träningsavdelningen på sjukhuset) igår. Vi fick lära oss att ge tillsatser i infusioner, ge blodtransfusioner och sätta PVK. För er som inte vet så är det en "plastnål" som man sätter i armen som man kan få dropp och liknande i. Blev avsläppt på ICA för att handla en påse chips bl.a. Provade en ny smak som heter Sourcreme och bearnaise. Blev faktiskt besviken måste jag säga, smakade som vanliga sourcreme. När jag kom hem somnade jag på soffan. När jag vaknade kände jag att jag hade huvudvärk. Som vanligt när jag får huvudvärk så får jag inte det på normala ställen. Jag hade huvudvärk precis ovanför ögonen (under ögonbrynet) och i näsbenet. Ju längre kvällen gick ju värre blev det. P.g.a detta så gick jag och la mej vid elva. Vaknade igen vid 3 av att jag hade så jävulskt ont i skallen. Kändes som om ögonen skulle trilla ur huvet på mej. Självklart har vi inte heller några ipren hemma. Kunde inte somna igen för det gjorde så jävla ont så jag gick upp och drack lite vatten och släckte en lampa eftersom ljuset stack som nålar i ögonen. Kändes som jag skulle kräkas av smärta. Vid det laget va jag fan övertygad om att jag fått en hjärnblödning. La mej i sängen igen och försökte sova. Alex vaknade så jag fick ligga på hans arm och han masserade min panna. Somnade tillslut. Vaknade igen vid sju och gick på toa. Somnade tillslut om igen och sen klev vi upp vid tio för vi har tvättid idag. Nu har jag bara lite ont ovanför högra ögat så jag hoppas att det ska gå över helt snart så jag slipper tillbringa hela helgen med det här. Tur att man har världens bästa pojkvän som tar hand om en=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0