helgen.

Helgen har varit väldigt lugn. Jag och Alex har mest bara slöat i soffan och kollat på alla repriser från den gångna veckan. Alex missar ju nämligen alla tv-program eftersom han inte kommer hem förrän kl 22.00. Alex bakade kanelbullar i lördags så då var det ju lite bestyr med det. Igpr städade vi lite och handlade mat, sånt där tråkigt som måste göras.
Kom hem ganska tidigt idag så då tog jag tag i diskberget i köket. Pluggade även lite för en gångs skull.  Blir mer av den vara imorn då jag är ledig. jag känner verkligen att jag bara gjort tråksaker de senaste dagarna. Tur att det blir mycket roligheter i helgen då mamma och systrarna kommer på en shoppingrunda. Dessutom har Moa inflyttningsfest! Yeah!

Kommentarer
Postat av: Kristina S

Ja visst är det trist och tungt ibland,

så är ju livet! Bra att du har något kul händer till helgen.

Hörde(och läste)om dina svimningar.

Kanske du

stressat,!

ätit dåligt!

sovit lite!

eller kanske du bara tyckte att det där programmet var för äckligt!

Ta väl hand om dig och hälsa grabben!

Och du, som syrra får du nog jobba på din nålskräck.

Ha det fint!

Kristina

2009-09-22 @ 14:51:38
Postat av: MoA

Jaaaa, min inflyttningsfest! Vi ska ha så himla roligt då kajsa min!

2009-09-22 @ 23:00:39
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0