bra och dåligt.

Idag har väl varit en rätt hyffsad dag. blev en väldig mix av bra och mindre bra grejjor.


Bra saker:

  • Klev upp kvart i sju och insåg att mitt hår faktiskt såg riktigt bra ut idag, alldeles lockigt. Annars brukar jag se ut som ett troll om jag lägger mej med blött hår.
  • De delade ut rabatthäften med 48 rabattkuponger från Birsta city idag på skolan. Jag fick Moa's också eftersom hon redan hade en. Hon tänkte att jag kunde behöva den eftersom alla systrarna också ska shoppa.
  • Kom hem och tittade i brevlådan. Hade fått rabatterbjudanden från Ellos. Sugen på att besälla.
  • Har gjort helg idag eftersom jag är ledig imorn.

Mindre bra saker:

  • Imorse när jag var helt klar och skulle gå tittade jag i kalendern och insåg att jag började 45 minuter senare än jag beräknat. Kunde sovit längre.
  • Somnade i princip på föreläsningen så jag känner inte att jag blev klokare av att sitta där i flera timmar.
  • Kom hem och tittade i brevlådan. Hade fått en räkning på 300 kr för mitt besök på akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0