ännu en dag på "jobbet".

Har varit på skolan idag igen för föreläsningar om cirkulation och hjärtsjukdomar. Väldigt intressant må jag säga! Framför allt eftersom det är så vanligt med hjärtsjukdomar i Sverige och det känns som att man kommer i kontakt med det mycket inom vårdyrket.
Nu sitter jag och tittar på lyxfällan. Jag kan för mitt liv inte förstå hur man tänker när man försätter sig i en sån situation.  Jag har väldigt svårt att tänka mig att jag skulle ens skulle skaffa ett kreditkort. Det man inte har råd att köpa får man helt enkelt ge fan i att köpa. Spara lite pengar vet ja så kan du ju kanske köpa det du vill ha om någon månad. Hett tips!
Jaja, jag önskar er alla en trevlig och skuldfri kväll! Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0