piss.

Tenta kl 8 i morse. Äntligen är pluggandet klart!  Trodde jag! Ha! Garanterat omtenta för det gick inge bra alls, och då måste jag ju plugga på skiten igen!!! Jag är cirka 99,9 % säker på att det blir omtenta.
Efter detta bakslag gick jag och Moa på Barista och tröståt lite. Varma mackor med grillad haloumi blev det. Sen gick vi på stan en stund och nån kille försökte pracka på mej ett mobilabonnemang. Försökte vara trevlig och förklara att jag inte var intresserad men han fattade inte vinken. Sen när jag kom hem njöt jag bara av att ha en dag ledig från pluggandet.
Jag, syster stina och pappa har varit på teater ikväll. Mycket märklig pjäs men stundtals riktigt rolig. Jag gillade den! Svårt att säga va den handlade om eftersom den va så konstig. Handlade och "rollen" som försökte hitta en skådespelare som kunde spela honom. Ja ni fattar, väldigt märklig pjäs. Dock va det min favvoskådis här på teater västernorrland, då blir det alltid bra. Nu sitter vi och tittar på Top gear, ska nog ta en dusch och sova sen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0