lugn morgon.

Idag hade man föreläsning. Det känns som att det var så länge sen sist. Ingen rast ingen ro! I alla fall så började vi inte förrän kvart över tio så det blev lite sovmorgon. Jag klev upp kl åtta för att bara ta det lugnt hela morgonen och inte stressa. Jag hatar nämligen att stressa på morgonen. Så jag klev upp och tog en lång varm dusch (orkade inte göra det igår kväll), åt frukost i lugn och ro medan jag tittade på "vakna med the voice". Det blev till och med en kopp te. Sen behövde jag inte stressminka mej och springa runt som en yr höna och fixa matlåda och borsta tänder och packa väskan. Riktigt skönt! Synd bara att man inte orkar kliva upp så pass mycket innan när man börjar halv nio. Jag får helt enkelt börja komma sent till föreläsningarna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0