lördagkväll?

Ja hörni kvällen har väl inte direkt inneburit en "vanlig lördakväll". Jag har nämligen gjort något så roligt som att plugga. Hela kvällen mellan 8 och 11. Det är nog första (och förhoppningsvis sista) gången det har hänt nånsin. Hade egentligen tänkt gör klart dagens  plugg under dagen idag men saker kom emellan. Linda (svärmor) ringde och väckte oss kl 10 och tyckte att vi skulle gå och ta en fika på "stenstans bageri och café" som ägs av hennes vänner. Hon jobbade där idag. Vi kom väl ner på stan vid ett, fiket va proppfullt så vi gick på stan en timme  och gick sedan tillbaka. Gott fika hade dom!!! Jag kan varmt rekomendera ett besök om ni är på stan. Linda åt middag hos oss så när hon åkte hem var det bara att sätta igång med studierna. Lika bra egentligen att det blev en händelserik dag. Om jag bara hade suttit hemma hade jag inte pluggat i alla fall. Nä nu måste jag knoppa, ska till skolan imorn och plugga med Moa (fast det är söndag)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig kväll med god mat! Och tack för reklamen av konditoriet

2009-10-20 @ 16:13:12
Postat av: Kajsa

Ja jag gör reklam för fullt. Tipsar alla om att gå dit och fika! =)

2009-10-21 @ 15:22:23
URL: http://bajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0