höstpromenad.

Idag har pluggandet fortsatt. Det känns helt omöjligt att hinna klart med allting. Just nu skriver jag sammanfattningar på alla ämnen. Som tur är hjälps vi åt (hanna, moa, elina och jag) så att inte alla ödslar tid på att skriva samma sak. Alla de här ämnena kommer på tentan på tisdag:

·        Reumatologi

·        Neurologi

·        Cirkulationen

·        EKG

·        Blodsjukdomar

·        Leversjukdomar

·        Lungsjukdomar

·        Endokrinologi

·        Farmakologi

·        Ortopedi

·        Onkologi

·        Urologi

·        Hudsjukdomar

·        Nutrition

·        Geriatrik

 

Usch och fy! Nog om detta! Jag har ganska nyligen kommit hem från affären. Tog en promenad dit för att handla en påse chips som jag och Alex kan mumsa på ikväll när han kommer hem. Ska bara ligga i soffan och mysa. Det var faktiskt riktigt skönt, solen skiner och det är sån där härligt fräsch luft.  Den här veckan har jag faktiskt haft lite mer tid att umgås med karln eftersom han varit sjuk och hemma från jobbet. Nu har det visat sig att 5 pers på hans jobb har blivit diagnosticerad med svininfluensan!!!! Huvva! Hoppas att det inte va det han hade.

Ha en trevligt helg alllihopa!


Kommentarer
Postat av: MoA

Tja.

Jag har ju redan skrivit lite om cancer och nutrition som jag har skickat till er.

Tänkte ta urologi (eftersom jag var på den föreläsningen idag) och neurologi oxå.

När jag är färdig med dom vet jag inte riktigt. Har som mål på onsdag! (ska ju bort hela helgen typ).



Men så vi inte skriver om samma saker tänkte jag!



Puss och kram

2009-10-09 @ 18:30:38
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag har bockat av lite vad vi har gjort och det vi håller på med. Så vi har "bara" leversjd, ortopedi, hudsjd, och geriatrik kvar :)

2009-10-09 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0