snart så...

Nu börjar faktiskt det kännas lite närmare jul. Lite drar det dock ner att det inte finns nån snö! Längtar efter snön nu. När jag, mamma och Stina va och handlade julklappar spöregnade det! Det förstörde verkligen julhumöret. Men några av julklapparna är åtminstone inhandlade så att man slipper stressa ihjäl sig de närmaste veckorna. Igår satte jag igång projekt julgardiner. Det blev minst sagt trångt i köket när man skulle klippa till tyget, stryka och ha symaskinen nånstans! Men med vilja, våld och vaselin går allt! Jag hann med att sy gardinerna till rumsfönstret innan det blev dags att dra sig mot Nora. Kvällen igår blev lugn med chips och tv. Idag vet jag ite riktigt vad som händer. Alex verkar lite sugen på fest så vi får se. Imorn ska jag i alla fall åka till pappa för att fira Stina som fyller år. Grattis! Jag har dessutom erbjudit mig att baka lussebullar då. Det blir nog en händelserik dag. Ska kika in kaminen som nu är installerad på verandan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0