julstämning.

Igår kände jag att det minsann fick vara dags att ta tag i lussebulls-baket! Så jag for på affären och handlade allt som behövdes och sen satte jag igång. Det gick faktiskt förvånansvärt bra. Eftersom jag är van att använda mammas hushållsassistent fasade jag lite för att allt skulle gå åt skogen. Men det gick alldeles utmärkt, trots att det var lite väl trångt i vårt minimala kök. Det stod plåtar och bunkar överallt. OBS! Bullarna på bilden är inte mina. Men de såg lika goda ut.



Idag fortsätter julstämningen för jag ska nämligen handla julklappar med mamma och Stina. Vi  ska mötas upp i Birsta och göra det vi gör bäst, gå i affärer! Alex är hemma från jobbet idag en han ville absolut inte följa med! Han ville inte ens äta middag med oss. Undra vad det kan bero på;). Jag tänkte leta efter nåt fint tyg på IKEA också så jag kan sy julgardiner till lägenheten. Fick ju en symaskin när jag fyllde år så det är väl dags att utnyttja den! 






Kommentarer
Postat av: Moa

oh! lussebullar! Fan jag måste baka de jag oxå!

2009-11-25 @ 14:05:00
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Blir det över så offrar jag mig gärna att komma till sundsvall och äta up dom! ;) hitta lite great julklaps for me and sausage nu! ;D

2009-11-25 @ 21:03:42
Postat av: Hanna

Mumma :P

2009-11-25 @ 22:43:23
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0