förbättring?

Som jag nämnt tidigare har jag varit yr. Det har ännu inte släppt så jag vet fan inte vad det är frågan om. Har nu varit yr konstant i nästan en vecka! På grund av detta tänkte jag att man kanske borde kolla synen. Kan ju kanske ha med det att göra tänkte jag och besökte specsavers hemsida. Blev väckt för ungefär en halvtimme sen av att tlfn ringde, det var specsavers som undrade om det passade bra med en tid kl 12.30 idag. Så nu ska jag väl snart göra mej iordning och käka frukost så att jag kan dra ner på stan. Hoppas fan nästan att jag behöver brillor så är problemet löst!
Om det inte är ögonens fel så är det väl troligtvis nått virus som har satt sig på balansorganet. Jag vill verkligen inte gå till vårdcentralen och ta blodprov. Hatar nålar!!! Så jag hoppas helt enkelt att det är ögonens fel. Om inte, ja då får jag väl pallra mej dit...så småningom om de inte går över. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0