beslut.

Har varit till optikern idag igen. Tog med mej Alex för  att kunna få lite råd om vilka bågar jag skulle välja. Han var inte speciellt mycket till hjälp men å andra sidan sa han att jag borde välja själv eftersom det är jag som ska ha dom. Och det hr han ju alldeles rätt i. Stod och tvekade mellan två bågar hur länge som helst. När jag äntligen hade valt och skulle betala säger hon i kassan att jag får välja ett par till gratis så jag tog båda två. Inte helt farligt pris heller; 2705 för två par bågar+glas+antireflexbehandling+antirepbehandling. Lägger upp bilder på bågarna, lite svårt att föreställa sig hur de ser ut på mej men ni får använda er fantasi.




Kommentarer
Postat av: svärmor

Snygga!! Har du varit till läkaren då??

Kram

2009-11-17 @ 16:53:26
Postat av: Sanna

Snygga! Dom passar nog du bra i :)

2009-11-18 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0