äntligen!

Äntligen är man färdig med den här jävla kursen! Hade seminariet igår som jag klarade och idag va det praktiskt prov. Det klarade jag också trots att jag klantade mej. Glömde nämligen att sprita membranet på ampullerna (flaskorna med läkemedel). Resten gickk bra i alla fall och hon hade överseende med mitt minne.
Har mått så himla konstigt de senaste dagarna. Jag känner mej yr, nästan lite full. Förut va de bara på morgonen men idag har det barit hela dagen. Så fort jag lutar fram huvudet tappar jag nästan balansen. Får se om det gått över imorn. Jag har också lyckats stuka handleden så jag är lite handikappad. men mankan inte klaga på lite handledsvärk när man ser den här bilden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0