tv-kväll.

Hade idag, som tidigare nämnt, handledning för rapporten idag. Av fyra möjliga lärare fick jag den sämsta så jag hade fler frågor när jag gick därifrån än när jag kom. Skitbra! Efter mötet med handledaren kände vi (Hanna, Moa och jag) oss lite matt så vi for hem ganska tidigt. Sen dess har jag och alex bakat pizza, Alex bil har havererat, sett på tv, gick över till kent och Sofia för att titta på Eurovision. Måste dock nämna för er som tycker detta låter hemskt att vi mest tittar för att få skratta åt alla usla bidrag och roliga frisyrer. Har ni kollat in programledarens frlla? Så jävla snyggt!!! När vi kom hem slökollade jag och Alex på tv tills vi kom på att vi skulle se på Bluesbrothers. Först tänkte vi bara spola mellan alla musikscener men det slutade med att vi såg hela filmen. Det är på grund av detta som jag fortfarande är vaken. Bluesbrothers är verkligen en film man kan se hur många gånger som helst. Riktig kultfilm! Även fast vi såg hela filmen fick vi inte riktigt nog så vi lyssnar nu på musiken på datorn en extra gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0