sista april.

Ja sista april spenderades, som jag sa tidigare, först i solen med en drink och nån cider. Det var tyvärr ingen vidare värme så det blev att man gick in efter en stund. Sen kom Örjan och vi satte igång grillen. Mumsig mat blev det minsann! Efter maten poppade vi lite musik för att hitta rätta stämningen innan det bar av till Isak. Där va vi och hade roligt en stund. När vi ringde Pontus för att kolla när brasan skulle tändas fick vi veta att den redan va nerbränd. Gjorde inte så mycket. Hade ändå ingen lust att stå ute och frysa. Lite senare på kvällen bar det då av till Pontus där det va ganska mycket folk och väldigt trevligt=) Bilderna får jag lägga ut senare för jag lyckades glömma min kabel till kameran i S-vall.

På första maj va Alex riktigt sjuk (undra varför?) så jag spenderade mest hela dagen med att få i honom vätska och tabletter. På eftermiddagen solade vi en stund hos Örjan och sen åkte vi och köpte pizza. Bästa bakismaten! Sedan såg vi på humorgalan och käkade sockerkaka.

Idag har jag åkt hem till Bjärtrå för att fira min kära mor som fyller år! Har också käkat en fin middag hos min far.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0