shopping.

Kunde inte skriva nånting i onsdags eftersom det åskade utav bara den! Fönsterrutorna skallrade! Igår kom mamma och syrrorna och hämtade upp mig, sen åkte vi till Birsta där det verkligen blev en heldag med shopping. Vi va där från halv elva till sex ungefär. Riktigt ont i fötterna hade jag. Första affären vi va på va skopunkten. Där hittade jag ett par skor som jag blev alldeles förälskad i. Självklart va de alldeles onödiga och kommer förmodligen aldrig bli använda. Det var ett par svarta pumps med alldeles för höga klackar och öppen tå. Dessutom hade de en svart rosett fram på tån. Skitsnygga! Men jag köpte dem inte eftersom min budget egentligen inte tillåter det. Får se om de blir kööpta nån annan resa. är himla sugen. Min kamera vill får tillfället inte fungera (slut på batteri) så jag får lägga in bilden på skorna senare. Istället för skor blev de ett par ljusa lite slitna jeans och en vit tunika med lite spets. Bild kommer senare. Ajja jag får väl fråga vad ni tycker om jag ska köpa skorna sen. =) See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana gärna in min bloggdesign - http://paulinaholmgren.blogg.se

2009-05-22 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0