segt.

Ledsen att jag inte uppdaterat på länge. Blogg.se har varit skitsegt och har ibland inte fungerat alls, det har därför inte blivit något inlägg på länge.

Blev på så himla bra humör imorse när jag gick till skolan för det var så fint=)  gick på en liten stig genom "skogen" för att ta en genväg och alla träden hade blivit gröna och det var vitsippor överallt! Äntligen är det grönt=)
Pappa va till stan idag för att köpa en kamin till altanen så jag hängde med honom till Birsta och käkade lunch. En trevlig utflykt=)
Har även varit på ICA och hämtat ut mitt paket från Ellos. Alltid lika kul med nya kläder. Det blev ett par shorts, en bikini, en topp, underkläder och ett par linnebyxor till Alex. Sen kommer det ett till paket senare=)

Nej nu ska jag glo på tv. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0