segdag.

Så va det dags för skola igen då för första gången på länge. Som tur va så hade jag sovmorgon=) Började inte förrän 13.15. Så jävla skönt! Dessutom gick jag bara till 14.30. En alldeles lagom lång skoldag. Imorgon har jag däremot heldag. Men det får väl gå det också. Vi ska skriva en rapport till nu även fast vi precis lämnat in en rapport. Men det känns faktiskt bra eftersom man vill ha chansen att vara utomhus på dagarna nu när värmen kommit och eftersom vi inte har nästan några lektioner alls när man skriver rapport så blir det bra.

Känner mig inte så jävla pigg för jag har haft skallabang hela dagen och känt mig väldigt trött. Ska nog gå och lägga mig snart eftersom jag ska gå upp tidigt imorn. Får gå och fräscha upp mig lite med min bra-iga ansiktstvätt och hudlotion. Gillar dem skarpt!

                                       

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0