onda händer och bussresa.

Helgen har spenderats med att kitta om fönstrena som ska vara till växthuset hos mamma. Ett jävla skitgöra men slutresultatet blir bra! Mamma har bytt de glasrutor som behöver bytas medan jag har kittat. Eftersom den där jävla sprutan va så trög och min prinsesshand inte är van att arbeta så har jag nu väldigt ont i handflatan på högra handen=(
Eftersom vi måste få klar rapporten va jag tvungen att återvända till Sundvsall idag. Fick bli bussen eftersom Alex ska börja jobba imorn och inte kunde följa med. Tycker att det är drygt att åka buss. Det tar så mycket längre tid. Idag var bussen väldigt full och snett framför mej satt en tant som verkade lite halvskum och som höll på att driva mej till vansinne! Hon kunde verkligen inte hålla tyst. Hon satt bredvid en yngre kvinna som hon inte kände. Tanten pratade hela tiden om sig själv och att hon varit och hälsat på släkt i Umeå. Bla bla! Sedan satte de igång en tecknad film på bussen och då utbrister hon: den här filmen såg jag tidigare idag (på samma buss) och den var verkligen jättebra. Efter det berättar hon verkligen HELA filmen för den stackars kvinnan som satt bredvid. Kvinnan bredvid tittade inte på filmen men tanten gjorde de och hade hörlurarna i så då berättar hon hela tiden vad som händer i filmen för hon bredvid. "Å titta nu står hon där och speglar sig och sminkar sig". jag trodde jag skulle bli galen!!!! Efter det börjar hon sjunga högt för sig själv! Så jävla skönt att få kliva av bussen!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, man är väl inte dummare än att man söker sig till de man letar! (google for life).

Trevlig blogg!

2009-05-25 @ 15:07:17
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Carina

Låter som en sjuhälsikes trevlig bussresa de där ;)

2009-05-25 @ 15:24:52
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Hanna

Hej, jag är också med i bloggklubben! ;D

2009-05-25 @ 16:43:42
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0