hemma.

Så var man hemma i Sundsvall igen då. Ganska skönt faktiskt! Det känns som att det var väldigt längesen man var i lägenheten. Tyvärr var det så längesen att den behöver städas=( Jag känner mig inte sugen på att städa men det luktar ju åtminstone väldigt fräscht efteråt! Idag har jag träningsvärk i mina armar och axlar för det spikades på pappas verandabygge hela dagen igår. Mina armar är uppenbarligen inte vana att spika! Pappa sågade brädor medan jag och Stina spikade upp dem. Vi höll på från 11 till 17 ungefär och vi hann faktiskt riktigt mycket! Skönt de så de blir klart nån gång! Här kommer några bilder på bygget och stina som vildar på spikarna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0