duktig!

Idag klev jag upp halv tio. Vaknade av mej själv. Duktigt! Sedan åt jag och Alex kalaspuffar till frukost. Lite nostalgiskt faktiskt. Efter det pluggade jag till halv ett då vi åt lunch, pastasallad som blev över från igår. Eftersom jag varit så duktig så unnade jag mej lite tv-slöande. Sen bev det en promenad runt sidsjön och pastasallad till middag också eftersom det fortfarande fanns kvar. Sen tog jag en låååång het dusch vilket va riktigt skönt. Sen dess har jag suttit i morgonrocken. Jag orkar inte klä på mej när jag ändå ska klä av mej sen igen. Nu ska jag käka popcorn och sen ska jag se fråga olle=)

Har handledning i rapporten imorn kl 11 så det blir till att kliva upp i tid. Känner mej lite sugen att se änglar och demoner på bio. Den har premiär idag men jag kan inte bestämma mej för hur jag ska göra. Jaja vi får se. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0