slö.

I lördags for vi till Johan en sväng för att det skulle "mysdrickas". Det hela slutade med att vi for in till Kramfors för att ta en rulle på Sylos. När vi väl fått i oss rullen väntade vi i bilen typ hur länge som helst för att Berg inte ville åka hem förrän två. Men vi hade det trevligt ändå. Igår gjorde jag absolut ingenting. Kollade bara på tv. Åkte hem till mamma igår kväll. Idag va det bara jag och Stina hemma eftersom de andra i familjen jobbar eller går i skolan fortfarande. Vi kollade på Narnia - prins Caspian frö att fördriva tid. När morsan kom hem från jobbet åkte systrarna till pappa eftersom de ska vara där i veckan. Jag och mamma gick ut och slet en stund. Skyffla grus till växthuset och bar in och tömde jävligt många säckar med jord. Helt slut i ryggen. Sedan belönade vi oss med en middag och ett glas rött i Piccolo paradiso som växthuset kallas. Lars kom förbi och satt en stund där inne han också. Lars fick höra talas om att vi letar bil och föreslog att vi borde köpa bil i Lettland eftersom det är mycket billigare där. Det bor nämligen en snubbe från Lettland här i Bjärtrå som åker emellan hela tiden som skulle kunna köpa den åt oss. Vi får väl se hur historien slutar. Nu hinner jag inte skriva nå mer för finalen av Project runway börjar snart. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0