sims 3.

fick idag mitt efterlängtade spel hem i brevlådan=) Självklart lämnade jag datorn hos Alex så att jag inte kan spela!! Bajs! Men jag har ju redan tjuvspelat så jag kan väl lugna mej tills imorn. Imorn tar min kära syster studenten! Grattis Stina, i förskott. Stina tycker inte om uppmärksamhet så mycket så jag funderar på att göra en STOR jävla skylt och hänga ovanför dörren när hon kommer hem. Bara för att jävlas=) Jag återvände till Sundsvall igår för att göra det absolut sista skolarbetet innan sommarlovet. åkte igår morse och kom hem igen idag. Självklart kunde jag inte få en lugn bussresa denna gång heller. Den här gången va det en söt liten farbror (irriterande liten gubbe) som reste med sin fru och som absolut måste läsa ALLA skyltar vi åkte förbi högt!!! "Kramfors 39 kilometer", "Snibbens camping och badplats", "Kramfors stadsfest den 12-13 juni". Sunck! Jag har verkligen otur när  det gäller att åka buss. Ajja nu slipper jag iaf göra det igen på ett tag. Hoppas att vi får tag i nån bil snart. Det vore nice=) Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0