lilla farmor.

Min farmor dog imorse kl 07.20. Hon fick en hjärtinfarkt i förrgår och blev inlagd på sjukhuset. Igår mådde hon jättebra, pappa och syrrorna skulle åka och hälsa på henne på sjukhuset idag. Jag skulle inte följa med för jag skulle jobba idag.  Jag fick ett sms av pappa imorse vid fyratiden att hon mådde mycket sämre och att han redan var på väg till Sundsvall för att träffa henne. Jag åkte på jobbet och slutade kl 13.00. Jag kände på mig hela dagen att hon inte hade klarat det. Hon var kanske inte så gammal men hennes kropp var väldigt trött efter att ha levt ett hårt liv. Hon fick en till infarkt imorse och då klarade inte kroppen mer. Min lilla farmor Karin som jag delvis är döpt efter eftersom hon kallades Kajsa av hennes syskon när hon var liten. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Linda, Stefan och Sylvia

Tråkigt att höra skönt för farmor att det gick fort, hälsa Tomas och beklaga sorgen/Kramar från oss!!

2009-07-01 @ 21:56:00
Postat av: MoA

Ååå vad tråkigt för dig kajsa!

Tänker på dig!

2009-07-02 @ 21:14:35
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0