längesen.

Nu är det verkligen längesen jag skrev sist. Har haft fullt upp de senaste dagarna. Dessutom har jag inte orkat skriva. I torsdags var det skolavslutning. På fredagen åkte jag till Alex. Vi åkte in en sväng till Kramfors på dagen. Käkade på Frasses och gick en runda på stan för att kolla in marknaden. Inte mycket att se faktiskt. Sen åkte vi och kollade på en bil som jag köpte. Så nu är det avklarat. Yes!! Lasse och Jimmy va med och tittade på den som de hänge på hem till Alex och tog en kaffe. På kvällen va vi hos Lasse och bara kollade på Scrubs. Vi gjorde även en liten utflykt till Hornöberget och spelade en runda frisbeegolf kl halv tolv på natten. Jag kom självklart sist men det gjorde inte så mycket. Värre va det att jag hade vita tygskor på mej och banan va i skogen. Skorna va inte vita när vi kom tillbaka. Så går det när man gör impulsgrejjer. Jajja. Vi åkte in och hämtade Sanna, Hampus och Åke i Kramfors sen i min "nya" bil. Det var riktigt på kanelen om man säger så, så det blev en rolig resa. Vi kom väl hem vid halv fyra och då va det raka vägen i säng. På lördagen va vi in till Kramfors och handlade eftersom det skulle grillas hos Johan. Vi passade på att titta förbi en sväng hos Linda. Åkte förbi Isak för att lämna av lite saker (av den drickbara sorten) och sa även grattis till Lotta som fyllde år. Sedan bar det av mot Johan. Där hade vi det trevligt och åt gott. Vid nio-snåret åkte vi in på stadsfesten. Den första jag träffade på ine där va Malin (lillasyster nr 2). Jag och Malin har som tradition att man måste åka den värsta karusellen så det gjorde vi. Alex, Alex S, Joel och några till åkte också. Sen bar det av till Gladan och efter det till Krammtältet där jag träffade Stina (lillasyster nr 1) och dansade järnet med henne och Emil Norberg. NIce=) Igår åkte jag, mamma och Stina till Birsta för att inhandla presenter till Malin som fyller år imorn. Det spöregnade precis hela tiden! Träffade även min farbror Anders och hans fru Anette. Trevligt trevligt=) Vi ska tydligen ha nån släktträff hos dem i sommar. Självklart har inte pappa informerat mej om detta så jag jobbar hela den helgen. Jag får se om jag kan byta med nån.
Slutligen vill jag säga grattis till Örjan som blivit morbror och självklart också till Selina och Fredrik.=)

Kommentarer
Postat av: Öjje

"De var riktigt på kanelen om man säger så" hahaha! skön mening :D ja ska också bli på kanelen på midsommar ;)

2009-06-15 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0