första arbetsveckan.

Så har man då jobbat första veckan. Eller jobbat och jobbat. I tisdags var det introduktion, typ som ett möte där chefen, sjuksköterskan, ergonomiombud, rehabteamet och fackombudsmannen informerade. I onsdags kväll hade jag min första dag med inskolning. Fick gå med en som hette Carola och igår gick jag med en som hette Carina, så på måndag ska jag klara mej själv är det tänkt. Vette fan hur det ska gå eftersom jag inte känner att jag har nån koll alls. Men jag får väl fråga ordinarie personal. Igår fick jag även mina delegeringar så att jag får ge medicin. Jag fick även delegering för insulin vilket jag inte haft förut, men det ska nog gå bra.
Idag är det midsommarafton=) Det ska grillas! Jag tror Örjan skulle komma hit (till Alex) och äta också. Sen ska vi till Hampus tror jag. Har ingen riktig koll om jag ska vara ärlig. Men det blir nog lika roligt för de, om inte änu roligare=) Nä nu måste jag äta frukost för jag håller på att hungra ihjäl. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0