bilder.

Ja ännu har jag inte lyckats få in några bilder sedan midsommar. Har inte haft tid och haft en massa krångel med kameran. Alldeles nyss när jag skulle lägga in dem tog batterierna slut=( Men den som väntar på nått gott... Jag kom till Alex i förrgår. Då blev det fotboll (på tv alltså) med markus. Igår var det mesta bara att man va ute hela dageneftersom det va så jävla fint väder. Nån gång mitt på dan blev det så varmt att jag och Alex inte klarade av att vara ute längre, så vi gick in och såg på tv en stund. Vi for även till Hornöberget och spelade frisbeegolf, tre rundor. Det va roligt men när vi körde första rundan va solen fortfarande väldigt varm så man höll på att smälta bort när man klättrade omkring i skogen. Efter det for vi hem till Lasse och såg på film. Paul Blart: Mall Cop och Extreme movie, vilket var en väldigt konstig och inte speciellt bra film. Nu ska jag jobba fedag, lördag och söndag men jag hoppas att jag ska kunna få in bilderna iaf. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0